About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Friday, April 27, 2012

Ting...keTooong..!!~~


Assalamualaikum...


Hinss...Hinnnssssss......hinnnnnnsssss!!!!!
(Tanda-tanda api sedang marak kat atas kepala. Seb bek tak terbakar rambut)

Niat di hati nak buka entry ni sebab nak mencarut. Boleh? huhuhu

Tapi suka hati aku la kan. Ni blog aku kot. Suka hati aku la nak mencarut ke..nak mengarut ke..nak memarut ke..kan? Takde orang kesah la derrr..!!






MIND YOUR OWN BUSINESS!!!


AKU TAK HARAP KAT KO PON!!












Ha takot tak?! Takot takkk??!!! Gerun tak???!!!!!!!!!!


Tolong la berasa takot dan gerun dengan saya yang bengis ni.............











Kalau marah, kasi ini macam la...baru mengancam! harharhar








Ana, istighfar...ye..

Astaghfirullahal'azim....(urut dada) fuhh~

Jangan marah-marah ye..dah malam ni tak elok la marah-marah. Kata nak kekal muda tampak berseri di hari persandinganmu nanti...kan? Marah-marah karang nanti nampak tua. Rugi je makan collagen...haha
Eh, stok collagen saya dah habis la Mr Partner... (hint) =p


Seb bek la Mr Partner dan saya dapat kain malam tadi. Pasni kita benti keje je la yeh..jaja kain kat rumah sebelah pulak. hahaha. Sape nak nengok, nengok... Kalau tak nak tak pe..aku tak hadap pon..................



Ok, dah puas? Reda dah ke hati tu cik ana oi..?

Good..good...

Big girls don't cry =)



No comments: