About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Tuesday, April 10, 2012

Kaler baju Maya Karin yang menarik hati!


Assalamualaikum...


I am falling in love dengan dress Maya Karin masa ABP aritu. Look simple, yet elegant. Tetiba macam dah tersuka sama itu blue...hukhukhuk













 Abaikan selain Maya Karin! hahaa








Shining yang cantek..soft2..








....walaupun Maya Karin dengan yang lain, aku up jugak!






Walaupon......
Eh eh...ngan parid kamil lah....heee












Ngan parid lagi..hiks!


GIGIH bukak beutifulnara sebab nak upload baju yang aku suka tu! huhu


Macam orang tua kan taste aku? Biaq pi la.... =p




Aku mencari-cari jugak apa la nama biru tu ek.. Biru dia cam ala-ala dark blue.. Ala macam pepel masam lagi kusam yang aku suka tu.. Tapi ni biru la. Tah hape ke nama....


Diorang kata ni Sodalite blue... Iye ke?? Ntoh ler... Tapi suke jugak la...huhu






















Pakai sari la senang! =p








*Nak kawen pakai kaler ni boleh tak? hihihihi 


No comments: