About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Sunday, April 29, 2012

Gerobok Ana


Assalamualaikum...


Saya...eh, kami dah ada FB yang main jual-jual kain.haha. Eh eh..macam main kawin-kawin pulak ada main-main..hihi

For starting, takde la bombastik sangat flownya... Aku pun tengah struggle nak siapkan thesis ni. So, mana yang ada je la.huhu

Setakat ni, yang in-hand stock masih ada beberapa je. Tak banyak pun. Starting katanye......

Semua ni RM 65 je! Harga kasi cincai boncai je aku bagi..hehe




















Semua ni aku upload kat FB Gerobok Ana..haha kelakornye nama...
Boleh la pegi tengok kat sini yeh..



*Kasi BERSIH semua kain!hahahaha


No comments: