Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Monday, April 23, 2012

Bantal murah!

Assalamualaikum...


Last week pergi 2 majlis kahwin. satu kat Putra Saujana (wedding Kak Rina) and satu lagi wedding Tajuddin, best friend JiJi (<-- kiki) kt Unimas. Rumah dia kat Yong Peng. Gerak dari majlis kak rina tu dalam pukul 2.30. Sampai ke kt Yong Peng dalam kul 5.30..bapak jaoh! kematu suda ini buntut tut tut...


Tapi..tapi..tapi......yang bestnye......aku dah jumpa bantal yang aku nak tu!

Murah pulak tu!!

Sebiji RM2.90 je!!!

4 biji RM10!!!!

Ok aku sangat excited sebab dapat juga berjumpa dengan bantal idaman yang murah untuk cukupkan bantal yang dah aku beli dulu..huhu

Nasib baik la sesat masa kat Yong Peng tu kan. Ada jugak hikmahnya...
Tak tau la pulak Yong Peng pun ada kedai Sakan..bantal yang aku nak tu pulak memang ada kat Sakan je..Alhamdulillah................




Snap dalam pastik je. Malas nak buka.haha.
Yang aku jumpa ni warna merah. Dulu aku beli warna biru. Time beli dulu memang tak tau nak buat ape. Main beli je sebab murah. Tapi kat Bukit gambir harga dia sebijik RM3.50. Ingatkan dah cukup murah dah tu. Rupanya ada lagi yang jual murah...Ishk3...

Warna biru tu beli sebelum tunang lagi. Sekali decide nak guna untuk kahwin nanti. Tak cukup la pulak...
Tapi takpe, lain warna pun takpe. Nanti KALAU rajin aku buat la sarung baru -_-"




Ni yang warna biru aku beli dulu. Tunjuk warna je la ek. Ha, kat blog Dhiera ada. Sebijik la macam ni....





*Harap-harap berjayalah aku membuat sarungnya nanti...huhu




No comments: