Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Friday, April 20, 2012

Mesin jahit RM138 je??


Assalamualaikum...


Haisshhh tempting gila tengok benda ni...meleleh pun ada gak ni.huhu

Nak amek ke tak nak...nak ke tak nak....

Nak ke...tak...nak ke....tanak.....

Adoiiillaaaaa.....murah ke mesin jahit kecik ni RM 138 je? Aku rasa cam dah murah da tu. Tapi tak tau la kot harga kat luar lagi murah kan. Sebab benda ni mini je. Kalau nak compare dengan yang gedabak tu memang la jauh beza maheinyeee.....(eh kate perak lak =p)


Ni Groupon ni selalu kan buat aku rambang mata. Mentang-mentang la mata ai ni tak rambang selalu...eh.

Ce ko ushar mesin jahit ni. Buat aku tangkap leleh beb!




Dilengakapi dengan gula-gula Smarties bagi menghilangkan rasa bosan atau mengantok ketika menjahit!
(tipu)




Rupa yang menawan dan body shape yang mantop seperti salah seekor watak Pokemon pulak tu!!
Meltingggggggggg............ T_T


Ha seronok tak? Seronok tak?

Ape jadah seronoknye tengok mesin jahit ni??

Tu la...orang yang berjiwa seni lagi menyenikan je yang boleh seronok tengok benda ni.. Kengkadang tu sampai boleh high dow...

Ok mencarut mengarut.

Ala jangan la tanya apa aku nak buat dengan benda ni.. Aku nak buat perhiasan je.. Iye...perhiasan je..jangan riso...

Derrr buat perhiasan je?? Memang tak la kan... Aku nak belajar jait la weh... Aku kan pompuan. Mesti la darah kepompuanan tu mengalir dalam jiwa halus ini. Lagi tu pulak dah nak kawen ni kan..(cececeeee) Ada je benda yang aku gatei-gatei tangan ni nak menDIY..cewah menDIY sekarang....
Hasil ada hasil?

Haprak!

Tak moh pumpang banyak-banyak. Try la tengok-tinjau kt Groupon ni..




*So, nak ke tak nak...nak ke tak nak........nak ke? tak nak? hmmmm....





No comments: