Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Sunday, April 15, 2012

Hunger Games


Assalamualaikum...


Hinnsss..!! Hinnnssss...!!! HIiinnnnnnssssssssssss...!!!!

Amende tu weh???

Tu bunyi tanda kemarahan la. Kalau kat komik-komik kan camtu. Ke...tak? haha

Ye aku tengah marah la tu. Sebab aku dah tertengok movie yang aku expect best sangat. Sekali marah balik  kat diri sendiri sebab tengok cerita tu.huhu

Tajuk cerita adalah Hunger Games. Pelakon aku tak kenal. Tapi agak familiar lah mukanya. Aku ingat yang femes2 je. Yang tak berapa nak femes tu memang aku tak ingat. Sorry...

Aje la pelik betul aku..memula sekali dah kempius-kempiuskan aku dengan starting yang aku tak bape nak paham sangat. So ok la. Acceptable la sebab starting kan. Baru nak mula.. Kot la nak bagi suspen-suspen ke kan... Nanti-nanti dah nak abis aku paham ke kan....

Then, lepas satu scene ke satu scene... Muka aku da berkerut-kerut... Mulut aku dah asik keluar soalan yang sama je...
"Apa motif? Orang ape ni?? Tadi lain.. Tak detail... Tak paham............................................................................"
-_-"




Konsep cerita tu yang aku tak paham. Tak. Bukan konsep. Tapi more tu gaya penceritaan kot. Eh aku pun tak tahu la apa dia. Susah nak kata sebab bukan orang pilem..
Yang aku tahu, jalan cerita pun sampai ke sudah tak meyakinkan aku. Adakah cerita ini cerita di alam realiti? Ataupun alam fantasi??
Ke aku yang bongak bonar tak paham-paham ni??huhu

Aku rasa ini adalah cerita yang paling sengal pernah aku tengok. Ni statement untuk aku la. Kot la orang lain tengok best je kan. Ni komen dari aku yang mungkin otak lem-susah-sangat-ke-nak-pikir?? ni.huhu




*Kesimpulannya, simpul manok   -____-!


No comments: