Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Thursday, April 26, 2012

DIY: Hand bouquet (teaser je)


Assalamualaikum...


Ini projek baeekk punyeeeeeeeee....

Dah lamaaaaa gila nak siapkan benda ni. Tapi tak siap-siap jugak.huhu. Bukan malas....Tapi ada benda lagi urgent nak kena siapkan which is my thesis.. Bila nak siap ni oi!





Ni tak siap lagi. Bagi teaser je okeh. hihi. Ngengade nak teaser-teaser bagai.. -_-"

Kengkononnye nak buat macam Intan punya hand bouquet tu. Falling in love for the first sight! Tapi Intan tak buat pulak tutorial dia. dah google-google pun aku tak jumpa gak caranya. Makanya aku pun menterai la guna kekdah aku sendiri. Nampak macam jadik je. Aku pun terus on. haha

Ini colour bukan warna tema aku. Ni cuma testing-testing je. Kalau jadik, baru buat ikut warna tema.hehe








Tengok ni Intan buat. Super-cute-ohh~!!

Belum siap sepenuhnya pun dah dapat tempahan. Harap bertabahlah ye kak Inaz dengan hasilnya nanti. Sebab sekarang ni saya tengah writing thesis (tapi boleh update blog lagi.haishhh~). Nanti lepas writing, saya siapkan laju-laju ek. InsyaAllah....heeeeeee



No comments: