About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Friday, February 15, 2013

Sambung ke tak..sambung ke tak..sambung? tak?


Assalamualaikum...


Dekat lab dengar...

"I don't want you to waste your expertise.. You should continue."
*Muka serious*


Dekat rumah plak dengar....

"Nanti bby sambung jugak tau. Sambung eh..eh....."
*Mata blink2 sambil senyum*


Balik kampung selatan pulak....

"Ko tanak sambung sekali ke. Kalau nak sambung, baik sekarang. Nanti duk sana sekejap je..."
*Muka pesan bapa kepada anak*


dan


Balik kampung utara dengar jugak...

"Haa nanti Ana sambung la skali dah alang-alang kat sana kan. Rugi je kalau tak buat apa-apa. Baik sambung..."

"A'ah kan..kalau sambung sekali, lagi bagus.."

"Sambung je Na...kenapa? Jiji tak bagi ke?"

"Ha dengar tu..sume kata suruh sambung.."

*____*

Waaaa terasa kene tembak dengan machine gun berdas-das tanpa henti.



Stressss!!! (Bak kata Gary)




Kiyoo~


*****

Update:

Bila aku kata macam nak sambung..terus semuanya jadi happy...

Aku?
Aku duduk je la sambil sengih fake.

6 comments:

Fyrose Zainuddin said...

Jom ana sambung lagi dan lagi..
Learning is a continuous process hehe .. nt bole kami bkunjung ke sana .

neng ana said...

Fyrose:
Owh apai..kalaulah bidang kite sama...hukhuk

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Sambunglah Ana!
Walaupun aku tak sambung belajar lagi (tapi masih teringin) - kau mendapat sokongan penuh dari aku!

:D

neng ana said...

Zara:
Uwwaaaaa penin2..nk sambung pn penin..huhu
Akan ku considerkan sokonganmu itu Lord zara wasyanghao! ;p

Fyrose Zainuddin said...

kite pon verangan nak sambung bidang pesen2 kat UK .. boleh lah nt neng ana tunjuk ajar.. kau kan sifu kite hehe :p

neng ana said...

Fyrose:
Sifuuu sgt... =p
OK marilah kte sabung menyabung.heh