About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Monday, July 22, 2013

Kek lapis Muor..hehe


Assalamualaikum...


Nak raya mesti nak kuih raya kan?
Kuih raya plak mesti nak sedap-sedap.
Ni kawan mak aku buat kek lapis. Semua RM15-17 sahaja.
Aku tak tau la harga pasaran berapa. Tapi aku rasa murah la. Sedap pun sedap.
Dengan harga macam tu, nanti tak la rasa kedekut sangat nak keluarkan masa raya nanti kan. kehkeh
Sebab ada la dulu aku pegi beraya kat rumah orang ni.. Orang kaya katenye.. Tapi kuih memang stok-stok untuk display je.. Kek lapis tu dia potong lebor 1 cm je.. Tak tau apa motip.huhu

K la, ni aku nak promote kawan mak aku punye kek lapis ni.
Boleh la beli untuk raya nanti.. Untuk mak mak mertua ke.. Buah tangan untuk sedare mare ke..kengkawan ke..hehe
Seminggu sebelum raya dia dah tak baking dah. Close order. So tinggal minggu depan je la kalau nak pun.
















Asam manis je Rm 17. Yang lain sume RM 15 jeee

Tempting tak??!
Hehehe

4 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Noks!
Biscotti tahun lepas beli mana?

neng ana said...

Sarip! Aku baru berangan nk jual biscotti tu sbb teringat kt kau ms nmpk biskot tu.haha

Ko gi kedai puncak kasih.kt psr tani pn ada (puncak kasih).beli byk2! ;)

Fyrose Zainuddin said...

wah nama Lady Lofa . tak tahan :) biskotti tu amende? biskut + roti?

neng ana said...

Apai, biscotti tu macam hirisan biskut jadi kerepek la.haha
biskut tu ada badam.pastu hiris nipis2..goreng ke panggang kte pn tak sure camne..tp sedap gak la sbb rangup2..
Igt lg dulu sarip siap nk bungkus.haha