Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Saturday, March 24, 2012

Nak meniaga kainlah! =p


Assalamualaikum...


Tajuk adalah seperti di atas.hahaha...for the first timenye aku nak menjual kain ni. Tapi aku tak tahu sangat la market2 kain ni macam mana. Ni antara contoh kain yang nak dijual...



Printed Allan Thomas English Cotton Satin Collection 



Kain cotton kualiti baik. Mengecut sedikit selepas dibasuh. Better buat ukuran baju besar sket as suggested by the pakar. Aku tukang pomot je.hehe





Bidang 45"


Harga  :

1 meter = RM28
2 meter ke atas = RM25/meter


POSLAJU PERCUMA ke seluruh Malaysia


 

Comey...comey... ^_^




Ni very the vintage...














Kain Polyester Matching Polka Dot + Stripe 

Bahagian baju polka dot kecil, pada kaki baju ada jalur matching dengan kain corak jalur.

Kain lembut terletak. sesuai buat baju kurung, kebaya, kebarung atau kurung moden.

bidang 45"
2 meter bhg baju, 2 meter bhg kain

Free Poslaju

Harga : RM60.00










Sume comey...macam aku pulak nak semua.haha..kalau buat blause ni pun cantik gak kan..blause yang cantik macam Dudud buat tu dia cuma beli 2 meter je..cantik gak. Tak semestinya buat baju kurung je kan.hihi




Camne? Ok tak kain2 tu? Aku pun konpius ade ke orang nak beli ni?hahahaa. Tapi aku tengok kain ni macam cantik..Boleh la kalau nak beli sekarang sebab kalau lama-lama nanti tailor dah tak nak terima tempahan jahit. nak raya katenye...banyak tempahan.hewhewhew




*Apa-apa soalan atau tempahan, bolehlah roger2..(macam ada orang nengok je.hiks!)

No comments: