Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Tuesday, March 13, 2012

Rasa bersemangat sket arini.hehe


Assalamualaikum...


Hehehehehheee
Ngape ko gelak Ana?sewel?
A'ah...hehehehehe


Dah sah la aku memang dua alam orangnya..kengkadang sedih tak tentu pasal.kengkadang lak gembira tak bertempat.ishk3...tapi aku tau dah nape aku punya emosi tak stabil aritu..almaklumlah....nama pon pempuan...ye dok?=p


So arini aku nak up apa yang aku buat ujung minggu aritu. aku balik kampung purposely untuk attend majlis Azely ari ahad ritu. Azely ni classmate time form 1-3 masa kat STMI dulu. pastu die skolah kat teknik melaka.pastu matrik sama gak ngan aku kat KMJ.patu sambung degree kat UTM.sama gak ngan aku...jadinye memang tak kemana la kitorang sume ni...pi mai pi mai...tang tu jugak...hehe


Wife dia orang Ganu katenye...coursemate time kt UTM dulu...Tema kaler ijo..i ikut tema uollss.hiks!


Hanya ini yang tinggal...ahmad pintu, ahmad max, taca, triple M n ustat kamil....yang len...xdapt dtg..Baju perantin cantik okehhh.tempah sendiri.mesti mahal tu..ok,mak tak mampu..huhu


Pastu kami vedevasss ke rumah lin...nak nengok baby la apa lagi.hihi.dengan kamil sekali kitorang angkot...


Introduce to uollss....NUR QISYA AMANI BTE AZAIN0RAZREE..
 Hi hi...tema of the day adalah Hijau.Saya pun kena ikut tema juge...hieee


 Cobaan taca untuk menjadi ibu misali.di belakangnya pula adalah bakal bapa misali..heh


 Ok, ni baru betul muka eksaited nak anak cepat plissssssssss...oh, spesifik lagi.nak anak KEMBAR!hehe


Haaa ada rope tak macam emak mithali?opkos la kan....hehehee


So, pas da nak azan Asar tu kitorang pun bergegas la pulang ke rumah...masing2 ada agenda masing2. Aku plak da plan nak pi tengok butik ngan mak ayah. Skali tak sempat pun nak gi nye sebab butik tu takde orang.akak baru balik ngandam..so takde rezki aritu lah kan..pastu kitorang gi hospital nak tengok Wak Lani sebab dia kena batu karang dalam hempedu. Macam mak lah kan.nampaknye memang kena operate la untuk buang batu tu...selalunya kes batu hempedu ni kena kat perempuan yang banyak..InsyaAllah..semuanya akan selamat.Aminn





*Ingatkan dapat jumpa fed kat hospital.Tapi aku sampai dalam kul 6.Dia balik lak kul 5.Memang takde rezeki la kita...huhu



No comments: