Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Sunday, March 4, 2012

Camping kat Port Dickson!


Assalamualaikum...


Ce tengok tajuk... Ishk Ana ni kejenye asik berjalan aje.. Last week dah pegi Kuala Selangor. Minggu ni pulak ke Port Dickson. Dua2 pun ada pantai. Ha maksudnye ape?


Ye, aku memang suka pantai. Lagi syiok kalau dapat mandi pantai. Kalau mandi laut ni aku boleh menterapungkan diri menhadap langit sebab airnye masin. Kadar apungan badan tu tinggi. Hehe. Yela aku mana la pandai nak terapung terbalik camtu kalau swimming kat pool bese ni. Huhu


Macam bese, aku tepek je gambar kat sini. Tapi kali ni aku tak letak banyak sebab time malam ktorang buat bbq memang tak nampak la. So, gambar pun itam sajo...


Ni time bbq..kitorang bakar ikan siakap, sotong, udang, n kerang disirami dengan air asam yang super mabeles  dan dimakan dengan nasi putih yang super mengenyangkan...nikmat~


 Da kabo da gelap. Nak tempek gak...


Ni plak sesi men'set up'kan joran memasing. Payah jugak nak pasang joran ni kan. Hanya yang betul2 minat je boleh bersabar dengan aktiviti memancing ni. Kalau macam aku, memang tak la...huhu


Dara..eh bara.. =p mode ada flash


Bara mode takde flash


Scenery after subuh


Sudah pagi air pun nampak macam da nak surut sket





Few of our's





Our "pantry" =p


"Aku sebatang joran.. yang ditinggalkan.. keseorangan.. tanpa hasil tangkapan.. kesian kan?"


Seperti biasa, aku suka snap pantai... feels so tranquil...







This is what we called "remis". Kind of sea shells and can be eaten..






 Ada sampan..


 Ada rumah api..


 Ada kapal besar..


Dan jugak ada hotel2an... =p


Ok, cukup untuk kali ini ye...
Semoga berjumpa kita di lain enry..
Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh!

No comments: