Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Thursday, March 8, 2012

Bila happy..kenalah nyanyi! (masyaAllah..ana..ana..) -_-!


Assalamualaikum...


Hari ni aku super happy!! Bila da super happy, kenala nyanyi. One...two...

"Kalau kita gembira tepuk tangan...
Pap! pap!
Kalau kita gembira tepuk kaki...
Pop! pop!!
Kalau kita gembira beginilah caranya..
Kalau kita gembira tepuk dada...
Kalau kita gembira beginilah caranya..
Kalau kita gembira tepuk dahi...!!"
(penat weh taip.phewww~)


Berbalik ke pangkal jalan...aku happy bukan sebab aku dapat hadiah ke hape. tapi happy sebab orang lain happy.hehe. (baik tak aku?optimis gilak kao!)


Yang benornye En. Supplier happy sebab dia dapat positive respond dari beberapa tempat yang dia apply untuk melanjutkan pembelajarannya yang lebih tinggi. katenye... jadinye, bila dapat reply tu, terasa la sangat gembiranye pun kan... (baca ala2 Acai si rambut brendel). lagi la pulak diorang sangat la baik. gaya macam aku-bagi-peluang-ni-kat-kau-lah-da-tanak-orang-len-dah...hahahaaha


Atenye, kena la berdetail tanyenye kan. Takkan la nak gelojoh sgt kate 'Nak2! saya nak!'. Mati ko nanti dia reject terus bau tau sebab diorang ingat ko ni psyco!


Atenye lagi, berdiskusi malam lah kaedahnye....


Ye, musti la ahkak tompang gembira...mau taknye sonok bila dengar orang musyuk2 tersayang happy... tak gitu? =p (geli aku dengar weh cakap camtu..bluweekkk!)


InsyaAllah, ada rezki, tak ke mana. Yang penting jangan putus berdoa dan harapan yang baik2 pada Allah ye.. =)







*Kau ni bila nak siap menthesis nih??

No comments: