Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Friday, May 4, 2012

Mari mem'baji'!


Assalamualaikum...


Waduh waduh....kok keren banget sama ini baji....
Walah walah walah.....

Lor..kok omongin jowo indon?

Ni sebab kena sampuk nengok gambar Bromo la ni! =p


Haha ok cakap ki il la pulak.,ehem ehems..hello hello testing...


Aku memang peminat kasut wedges. Ia sangatlah selesa bila pakai if korang berkeinginan nak pakai heels tapi tak biasa or sakit kaki dengan heels. Jadi, wedges adalah kasut yang sesuai!


Mari mencuci mata!
(Hep hep..cuci mata sahaja, jangan cuci duit...)












Yes, memang tak dinapikan, high heels adalah sangat sekseyhhh....


Tapi..



Tapi...




Tapiii..........







......wedges adalah much more GORGEOUS!! hahaha
Astaghfirullahal'azim....istighfar...
Mengucap ana...sabor     -_-!


















Omel-omelnye....huhu. Nak! nak...!!



Ok cukup la hanya sekadar cuci mata. Selalunya JiJi (<-- hikhik) suka bebenor belikan kasut high heels. Sudahnya, jadi jeruk tak laku aje. Ate bila nak pakainye.. Takkan aku nak pakai bawak pergi lab kot.. Ada yang pengsan-bangun-pengsan-bangun karang bila nengok aku pakai heels pergi lab... 
"Apekejadahnye Rud datang lab pakai kasot tonjang ketak...ketuk...ketak...ketuk....

So, reject. Memang tak la kan aku nak pakai heels pergi lab. Jadinya aku up je la kat sini. Saja buat puaskan hati and napsu serakah ni.haha





*I tengah berpantang kasut sebab banyaakkkkk lagi benda nak kena dahulukan.huhu




No comments: