About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Friday, May 4, 2012

First draft thesis sudah ku hantaq! yeayy!!


Assalamualaikum....


Alhamdulillah...lega la sikit kan...even ni first draft. Ye, first draft je ok. First draft pada tarikh 3 Mei 2012! Orang lain semua dah nak grad kot. Aku baru terhegeh-hegeh nak buat thesis. Tu pon FIRST DRAFT
 -__-"


Pape pun aku lega sikit la. Nafas pun dah tak sangkut-sangkut lagi. Lepas ni dah boleh jadi normal..hehe.
Eh, sebelum ni abnormal keww??






Melayang doplohsemblan hengget aku...wuwuwuuu~
T_T




Hmm...dalam kepala macam-macam benda dah aku pikir ni. Kejap nak buat tu, kejap nak buat ni.. Banyak benda yang tertangguh dah ni...Bila nak siapkan ntah la...haihhh laaa.....
Oppsss tak boleh mengeluh.. satu keluhan itu akan dibalas denagn 1000 masalah.. Tamoh..tamoh..tamoh....
Lagipun tak baik la kan mengeluh-mengeluh.. Kita ni layak ke nak mengeluh? huhu. Insaf pulak memalam ni...


Ok dah dah... takde la aku nak cerita sedih-sedih pulak kan. Kata dah hantar draft thesis..harus ke sedeyyhhh???

Haha. Ok la, nak pegi berniaga ni.... =p

Sambil-sambil meniaga, dengarlah pada sesuatu yang bermanfaat yek. Jangan ingat dunia saja...





*Besarnya tanggungjawab seorang yang bergelar perempuan/wanita/ibu/isteri...

Awok ready ke???huhu


Tepuk dada, tanya iman..




Dadadidududidaadadidadiii




No comments: