Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Sunday, May 6, 2012

Design baju kawin dah siap!yeayy!!


Assalamualaikum...


Harini saya menjahit saja tempahan HB k.Inaz tu. Belum siap lagi. Ada 4 keping tinggal. Akan ku pastikan ianya siap cepat.huhu
Yang paling seronoknya pulak, dah dapat sketch dari designer which is my bestie Apai!!!
Seronok! Seronok! dan beronok-ronok serta happy juga gembira dengan hasilnya...weeehooo!!~~


Ape? Nak tengok ke designnya?


Ala saya request yang biasa-biasa saja...Tak de la yang melarat-larat awan larat bagai tu...

Simple...Nice...and sopan-sopan gitu...

Cewah

Ha meh la aku kasi tengok ni.....




 Design 1



Design 2



Ni Apai punya sketch. Takde teaser-teaser lagi dah. Cuma gambar gelap je.hehe. Sape tiru, aku and Apai saman! =p




Alhamdulillah...kurang sikit beban dalam kepala. Apai bagi dua design. Tapi dua-dua pun aku suka. Macam mana?? huhu
Bila dah discuss pung-pang-pung-pang...
Maka terhasillah baju  ni...
Fabric..warna...berapa meter nak beli semua dah discuss. So, lepas ni dah boleh cari kain. Yeayy lagi!! Weee~~




No comments: