Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Thursday, May 17, 2012

Felt flower


Assalamualaikum...


Ingat tak aku ada canang-canang nak buat hand bouquet dulu? Arhh ada orang kesah?haha
Ok untuk pengetahuan aku sendiri...-_-" aku dah nak siap sangat dah bunga tu.. Makin dah nak siap makin malas pulak. Ape lah penyakit tah budak ni...


Ni kasi tengok hasil yang 90% yang dah siap...hehe






Katanya tema peach/cream gitu... Tapi warna felt ni dipilih sendiri oleh tuan yang menempahnya.. Aku buatkan je la bunganya... Aku letak warna kuning sebab kuning ni naik sikit and bagi kontra dengan kaler peach.. So, nanti tak la serupa je baju and bunga... Tapi depends pada citarasa masing-masing. Ada yang suka, ada jugak yang tak suka...
Bercinta kot buat benda alah ni... Time tu buat kat rumah masa cuti seminggu tu.. Bunga dah siap, sekali tak tau nak jadikan bouquet macam mana..boleh?
Mak akakkkkk (baca sengau) jugak yang tolong tunjukkan.... Nasib baik mak bagi idea macam mana nak buat. So, terjadilah bunga ini...hehe

Semua orang tanya kalau orang tempah, charge berapa..... Aku memang tak tau nak jual berapa. Yelah first time kan... Lepas ni nak buat banyak-banyak lagi...kot.hehe. Sebab aku nak improve skill dan kekemasan membuatnya... Aku asik ngomel nampak tak kemas je depan mak aku... mak aku pun jawab la..
"Alah memang la..baru first time buat..kena la buat hari-hari baru tangan tu dah biasa, jadi cantik la nanti..."

Hikhikhik mak aku memang supportive...lebiu mak!

No comments: