About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Thursday, August 16, 2012

Mari beli stroller+carseat!


Assalamualaikum...


Eh eh aku belum kawin lagi. Anak lagi la tadek..hehe
Aku belikan Shikin punya stroller je.. Katanye tengah ada promotion. Dua-dua benda tu RM638. Brand SweetCherry. Aku rasa memang dah murah tu. Kalau stroller saja pun dah berapa kan. Jadinya, aku pun tulun la Pn Shikin belikan. Lagipun dia kat Batu Pahat. Kedai tu kt Mahkota Cheras. Camne pulak dia nak amek kan.. Aku balik esok, aku bagi la sekali. Dapat tengok baby Harith jugak.heheehe


Nama kedai: Axeana.com


Fresh from the box




Tadaaa~!!


Ni carseat pulak..


Alhamdulillah...berjaya jugak belikan.hehe. Sekarang, tak sabar nak balik bagi kat tuan empunya stroller... :))



No comments: