About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Tuesday, February 19, 2013

Selasa ni... (tak tau nak bagi tajuk ape)


Assalamualaikum...


Minggu ni aku akan mengadap benda ni aje.



Space punya da siap. Ni ground pulak. Mata dah berpinor nengok bulat-bulat biru ni. Tapi perjalanan masih jauh. Kena siapkan jugak.
Weekend ni plak mak ayah nak buat kenduri. Alang-alang nak balik kampung tu, kenalah pack balik barang-barang rumah ni.
Haru..haru....


Tengok tarikh, alaaaa terasa semakin dekat ke penghujungnya. Lepas ni aku kena jadi bujangan balik. Kena pack barang tinggal kat rumah sewa bujang.
Aaaaaaa...rasa nak nanes pun ada.
Uwaaaaa.... (tetibe nak nangis gedik)



*Balik kampung nanti mesti kena tanya "Da ade keee..."
Aku sengih lagi je la nampaknyee.....


4 comments:

cik mah said...

np jadi bujangan pulak???np2...xphm pulak tetiba...lembab pulak cik mah ni...

Fyrose Zainuddin said...

na, "dah ade keee?" tu soklan standard naa...

pastu kalau bosan jadi bujangan meh lah jln2 umah i. berpillow2 talk hehe...btw, jiji dah pegi ke na?

cintabella said...

jadi bujang balik? ke mana en.suami nak pegi ana..hehe

neng ana said...

cik mah:
jd bujang skjp sbb husband nk sambung blaja kt over the sea.huhu


fyrose:
kan..std sgt soklan tu.huhu
Later2 kalau i free n bosan, i dtg la.tp ntah bila.hehe
Dia pegi very soonn..

cintabella:
Jd bujang skjp sbb jiji nk pi sambung blaja kt obesi.huhu