About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Saturday, October 20, 2012

Majlis kawin Ana (thebrideandhergroom)


Assalamualaikum...


Last week which is 13 Oct adalah hari kawin b2b Ana from thebrideandhergroom kat Kg. Meranti Sundai, Ledang, Johor (Eh I pun Ana jugak.hehe). Dekat je dengan rumah aku kat kampung. Hari tu dia datang wedding aku. Tak sangka aku dia datang..hehe Thanks ana... Kali ni kite datang majlis awak pulak =)

Disebabkan ada banyak hal yang perlu disettlekan hari Sabtu tu, makanya sampai kat rumah penantin dah lambat. Kul 4.30 sampai dari Serdang..huhu Nasib baik majlis habis kul 5. Memang normal la majlis kenduri kat tempat aku sampai kul 5. So takde la serba salah sangat datang lambat.hehe
Tapi hari tu hujan.. Agak becak jugak jalan. Tapi takpe, ada hikmahnya tu kan. Hujan rahmat..majlis pun dirahmati.. Tak gitu.. eheh

Dapat snap gambar sikit je.. Tu pun kamera hs.. Boleh la dari takde kan? huhu


Pink+yellow. Kombinasi yang kuat.. yet look very nice.hihi
Time tu penantin tengah posing-posing.. I pon snap-snap dari tepi jek.


Comey je penantin ni.. Eh apsal aku kecik sangat ni??
(Aku memang rendang pon.haha)

The guess book corner... DIY ni... guds! 

Hadiah manyak... Weehooo

Jom makan.. Dah nak kul 5 pun makanan still banyak lagi. Lapor gile time tu. Menimbun amek lauk ha. Rejeki..rejeki...hehe

Dessert.. nyum..nyum...

Ini doorgift yang aku dapat. Perasannya, perempuan dapat beg ni..

Isi dalam... coin purse, air kotak, bahulu and..

Yassin. Rajinnyeeeeeeee dia balut and tampal.hehe

Yang ni pulak untuk lelaki. Dalam dia pun sama..


To the lovely-newly-bride Ana:

I'm wishing you a very happy marriage with your lovely husband Khautsar!!
Be a good wife and have lots of cutie kidsss... ;D
May Allah bless with Jannah
Aminnn
=)

4 comments:

cik mah said...

bestnyer doorgiftt tu....tahniah buat pengantin...

neng ana said...

cik mah:
Best2..heehe

orked violet said...

best nye!!! especiaLLy tang pic makanan tu! huhu

neng ana said...

orked:
Memang best!lg layan bila time lapar kan..mkn tak hengat.huhu