Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Friday, February 24, 2012

Nak buat blog jugekk =p!

Hahahahahahahaha.....................(gelak panjang2 dulu baru nak cerita)


Adehhhh orang lain ada blog kau pun nak buat jugak. Parah la weh.. =p


Actually, aku memang suka baca blog orang. Rase seronok sebab boleh tahu banyak benda yang orang lain alami. Contoh macam blog photography ke.. blog masak2 ke.. blog jual2 ke.. blog kawen2 ke...(eheh =p). Banyak info yang aku dapat dengan baca blog2 orang nih. So, aku pun tak tau motip ape aku buat blog ni. Haha. Owh, maybe aku boleh la pasni nak komen2 blog orang kan. Nanti tak la aku rase cam looser-giler-kau-nak-komen-tp-takde-blog! Tu apa yang aku rasa la.. hahaha. Rasa sengal -__-! Sengal badan....


Ok, aku tau untuk starting ni memang terasa cam konon semangat lah kan kau nak update slalu blog ni. Kite tengok je la setakat mana kerajinan kau itu ye Ana ye..... =p







Eh eh.. semangat betul menaip! haha






p/s: Semoga berjayelah hendaknye....hekhek



No comments: