Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Tuesday, May 14, 2013

Keep calm...


Assalamualaikum...


Keep calm.....



&

Go shopping!!


Owh sebelum tu, pegi cuci cuci rambut, tand trim rambut sket dekat El-Rahah ni. Best sebab semua perempuan je. Lelaki memang dilarang masuk..





Kedai dia kira sebelah 2 3 kedai dengan MFC, Bangi. Area-area nak ke Jalan Reko Kajang tu.



Interior pun selesa..

Buat rambut dekat sini best. Dia akan bagi consultation free dulu. Then dia buat la rambut. Sambil tu dia akan terangkan apa yang dia buat, apa yang dia letak. Diorang pakai produk Schwarzkopf. So, sesape nak try produk ni, boleh la try sekali kat sini.

Nak datang kena buat appoinment dulu. Boleh check kat website El-Rahah ni.


Lepas kepala dah sedap-sedap (?), mari lah start membeli belah! 





Semua nak!!

Lepas tu pegi MPH, cari la pape yang patut. Salah satu cara aku nak ilangkan stress adalah dengan pegi kedai buku.
Caye tak??


Nampak tu beli buku ape??

Puas ati aku beli buku bedua tu!
Protes betul aku dengan english ni. Sejak lepas viva ni la. Nyampahhh dengan diri sendiri.huh
Da tu, pestime beli buku Fixi. Tak pernah rasanya aku beli novel or buku cerita melayu ni. Kalau nak baca pun aku pinjam orang je.haha. Pen pun aku tak paham nape nak beli pen wane wani cenggitu. Memang betul kepala suda weng itu hari.hahahaha


1 comment:

Fahimah Mahayuddin said...

comel kasut!! hehe...shopping salah satu cara happy kan diri sendiri. hehe..