Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
Nyong iki asal'e wong jowo. Harus ngomong'e jowo. Sitik-sitik iso lah..hehe

Sunday, November 17, 2013

:(


Assalamualaikum...

Jiji dilantik as penghulu. Aku TAK SUKA!!!
Rasa nak mengamuk je. Lebih baik tak payah datang meeting camtu. Asal aktif sikit, dah naik nama.

Dah. Aku tak kira. Nak aktif lebih-lebih, cari penghulu lain. Aku tanak Jiji jadi penghulu.

Aku tak suka dengan bersebab. Banyak sebab.
Mana ada penghulu yang tak kan busy dengan meeting n aktiviti?
Bila dah ada semua tu, masa untuk dengan aku da berkurang. Confirm. Tu yang aku TAKNAK.
Labwork pulak nanti ape cite?

Dah la. Aku emo malam ni. Entry pindah Leeds pun aku tak cite lagi, dah bukak entry lepas geram.

Serious aku rasa nak je m*** orang yang calon n decidekan tu. Sekian.

No comments: